چگونه برای فرم بدن گلابی شکل لباس مناسب انتخاب کنیم

چگونه برای فرم بدن گلابی شکل لباس مناسب انتخاب کنیم

بدن گلابی شکل یا همانطور که اغلب بدن مثلثی شکل نیز این تیپ بدنی را مینامیم در کل تیپ بدنی هایی هستند که استایلی شبیه به گزینه های زیر داشته باشند.

  • باسن و ران های شما از شانه ها و سینه شما پهن تر است.
  • کمرتان در مقایسه با باسنتان باریک است.
  • فرم بدن شما شبیه جنیفر لوپز، ریحانا یا آمریکا فررا است.

با توجه به توضیحات بالا آیا هنوز فکر میکنید که تیپ بدنی گلابی شکل دارید؟ اگر اندازه‌های لگن شما بیش از پنج درصد پهن‌تر از شانه‌ها یا سینه‌تان است، می‌توان گفت که در این دسته قرار میگیرید.

چگونه برای فرم بدن گلابی شکل لباس مناسب انتخاب کنیم؟

بنابراین در این مقاله توضیح میدهیم که اگر استایل بدنی گلابی شکل دارید چگونه لباس بپوشید که در جامعه به بهترین شکل ممکن به نظر برسید.

از آنجایی که فیگورهای گلابی شکل شانه ها و سینه باریک تری نسبت به باسن دارند، نکته اصلی این جاست که باید با توجه به هیکل خود تعادل را ایجاد کنید تا بتوانید توجه را به صورت یکسان به بالاتنه و پایین تنه خود جلب کنید.

به نکات زیر توجه کنید :

  • از رنگ های روشن وشاد بر روی بالاتنه به صورت طرح دار استفاده کنید
  • رنگ های تیره تر را در نیمه پایینی خود بپوشید
  • تاپ هایی را انتخاب کنید که دارای جزئیاتی مانند قلاب یا تزیینات هستند
  • تاپ و لباس هایی را با آستین های استریت انتخاب کنید
  • شماره های خارج از شانه و یقه باردو را انتخاب کنید
  • از اکسسوری با گردنبندهای معمولی یا روسری های روشن استفاده کنید
  • ایجاد این تغییرات کوچک در نحوه لباس پوشیدن، تناسب را در اندام شما ایجاد میکند و پاها و باسن شما را کوچکتر نشان میدهد و شانه های شما را به نسبت پهن تر نشان خواهد داد.

معرفی لباس برای تیپ بدنی گلابی شکل

در تمامی روزهای هفته لباس هایی را انتخاب کنید و بپوشید که کاملا با تیپ بدنی شما سازگار باشد زیرا لباس های مناسب میتوانند توجه زیادی را نسبت به شما جلب کنند.

اگر بخواهیم چند لباس متناسب با تیپ بدنی شما معرفی کنیم، میتوانیم بگوییم که دامن های متناسب و گشاد، جذاب ترین لباس ها برای تیپ های بدنی گلابی شکل هستند، این نوع دامن ها از کنار باسن شما عبور می کنند و به پهن ترین قسمت بدن شما نمی چسبند.

چگونه برای فرم بدن گلابی شکل لباس مناسب انتخاب کنیم

لباس‌هایی که کشی میباشند نیز می‌توانند لباس‌هایی عالی برای تیپ های بدنی گلابی شکل باشند، زیرا شما را از ناحیه کمر جذاب می‌کنند و ظاهری باریک ایجاد می‌کنند.

لباس‌هایی با آستین‌های معمولی نیز برای افرادی که تیپ بدنی گلابی شکل دارند گزینه بسیار مناسبی میباشد ، زیرا توجهات را به بالاتنه شما جلب میکنند. به همین ترتیب،لباس هایی که دارای یقه‌های تزیین شده یا یقه‌های خارج از شانه هستند نیز به همین ترتیب عمل می‌کنند تا به نیمه بالایی بدن شما حجم دهند و توجه را به سمت کمر و شانه‌های کوچک شما جلب کنند.

اگر فکر می‌کنید هیچ کدام از لباس‌های شما جزئیات خاصی ندارند، نگران نباشید، شما می‌توانید با انتخاب یک گردنبند یا روسری زیبا به این اثر جذاب برسید. اکسسوری ها نیز راهی عالی برای تغییر تیپ و بازتاب شخصیت شما هستند.

چرا لباس پوشیدن برای تیپ بدن گلابی شکل شما مهم است؟

دانستن اینکه چه نوع استایل بدنی دارید به شما کمک می کند لباس های جذاب تری انتخاب کنید که باعث می شود احساس راحتی بیشتری در جامعه داشته باشید.

امروز بررسی میکنیم که اگر بدنی گلابی شکل داریم باید چه نوع لباس هایی را بپوشیم:

ما ایده های خود را برای انواع لباس هایی که برای بدن های گلابی شکل یا همانطور که گفته شد تیپ بدنی مثلثی شکل مناسب هستند را با شما به اشتراک میگذاریم.

بیشتر برروی بالاتنه تمرکز کنید

مارد زیر به شما کمک میکند که بتواند لباس متناسب بااستایل خود را بپوشید.

 از تاپ های که دارای رنگ های روشن و برچسب یا چاپ هستند استفاده کنید

هدف اصلی از پوشیدن این نوع لباس ها جلب توجه به بالاتنه و دوری از باسن و ران است. بالاتنه خود را با رنگ های تند و طرح های بزرگ بپوشانید. این لباس ها در واقع توجه را جلب می کنند و باعث می شوند شانه ها و سینه شما کمی گسترده تر از آنچه هست به نظر برسند.

 به دنبال لباس هایی با یقه مناسب باشید

لباس های دارای یقه های خاص برای بدن گلابی شکل گزینه بهتری هستند، زیرا شانه ها را پهن تر جلوه میدهند و بر روی سینه تأکید می کنند. یقه های پهن مانند یقه قایقی و یقه اسکوپی به صورت بصری شانه های شما را پهن تر می کنند.

چگونه برای فرم بدن گلابی شکل لباس مناسب انتخاب کنیم

به تناسب اندام توجه کنید

تصمیم گیری بین لباس های تنگ و یا گشاد می تواند دشوار باشد، زیرا هر کدام مزایا و معایبی دارند. به دنبال تاپ هایی باشید که در قسمت دور کمر تنگ هستند و شکلی مانند ساعت شنی به بدن شما میدهند.

پوشیدن تاپ

اگر از تاپ های گشاد استفاده میکنید باید توجه داشته باشید که تاپ شما باید کمی بلند باشد تا باسن را بپوشاند و  بائث شوند توجهات بیشتر به شانه ها و سرشانه های شما جلب شود. به طور کلی، تناسب پیراهن‌های شما باید به‌منظور برجسته‌کردن کمر و شانه‌های شما باشد، چیزی که می‌توان با ترکیب مناسبی از لباس های تنگ و گشاد به دست آورد.

لباس های رویی خود را چند لایه کنید

حجیم کردن با لایه ها باعث حجیم شدن بدن شما می شود که تناسبات بدن شما را یکدست می کند. از لایه‌های تاپ، بلوز و ژاکت‌های پشمی برای ایجاد جذابیت بصری و ایجاد توهم داشتن سایز بیشتر برای کسانی که به شما نگاه میکنند استفاده کنید. شما میتوانید برای خرید پارچه مناسب برای لباس های خود به قشمت محصولات شیک باشیم مراجعه کنید. اگر از چند لایه استفاده می کنید که کوچکی کمر شما را از بین می برد، از یک کمربند نازک برای بستن آن ها استفاده کنید و دوباره آن شکل ساعت شنی را به بدن خود بدهید.

به دنبال تاپ هایی با آستین های گشاد باشید

اگرچه پیدا کردن پیراهن های آستین گشاد همیشه آسان نیست، اما به مدل هایی مانند آستین های زنگوله و کیمونو نیز توجه داشته باشید. آستین‌های گشاد به بازوهای شما حجم می‌دهند و در نتیجه باسن و پشت شما را به‌طور طبیعی حجیم ‌تر و متعادل ‌تر نشان میدهند. اگر هیچ لباس دیگری در ذهن ندارید، سعی کنید پیراهن هایی بپوشید که آستین های آن چروک یا خراشیده باشد. این نوع لباس ها نیز به بازوهای شما حجم می دهند، اما باید بدانید که برای پوشیدن این نوع لباس ها باید بسیار جسور و مد پذیر باشد.

پوشیدن اکسسوری مناسب اندام گلای شکل

۱- یک گردنبند برجسته و روشن، چشم را به نیمه بالایی بدن شما می کشاند. جزئیات اضافی روی سینه شما باعث می‌شود که سینه شما پر تر به نظر برسد، و باعث می‌شود کل بدن شما متناسب‌تر به نظر برسد. می‌توانید گردن‌بندی به‌سبک یقه بپوشید که به گردن و شانه‌های شما نیز عرض می‌بخشد، که امتیازی مثبت برای برجسته‌کردن بالاتنه شماست.

۲- سعی کنید از یک جفت گوشواره پررنگ استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که همیشه باید فقط یک نوع از جواهرات را به طور همزمان بپوشید، گذاشتن گوشواره های براق راهی عالی برای کشیدن چشم ها به سمت بالا و دورتر از باسن است. برای داشتن بهترین جلوه، از گوشواره های آویزان استفاده کنید.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه