کدام رنگ ها در استایل شما را جوان تر نشان میدهند

کدام رنگ ها در استایل شما را جوان تر نشان میدهند

تاثیر رنگ ها در استایل را جدی بگیرید! در گذشته زنان همیشه رنگ‌های تیره را برای استفاده در پارچه‌های لباس ترجیح می‌دادند. از این‌ رو عبارت «لباس مادربزرگ» برای توصیف پارچه‌های تیره و طرح دار استفاده می‌شود. اما این روزها، زنان بالغ بسیار فعال‌تر هستند، بنابراین می‌خواهند تا زمانی که ممکن است جوان بمانند! اولین قانون انتخاب رنگ‌ها برای جوان‌تر نشان دادن شما این است که رنگ‌های تیره را کنار بگذارید. در ادامه مطلب این موضوع را با ارائه راهکارهایی بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

کدام رنگ ها در استایل شما را جوان تر نشان میدهند

تاثیر رنگ ها در استایل را بر روی زیباتر نشان دادن و جوان تر نشان دادن خود را جدی بگیرید.

  • رنگ‌های تیره را کنار بگذارید

رنگ‌های مشکی، آبی سرمه‌ای و به‌طورکلی تیره، صورت را پیرتر نشان می‌دهند زیرا نور را جذب کرده و چین‌وچروک‌های صورت را برجسته می‌کنند. بدیهی است که مشکی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های اصلی در مد و لباس‌های کار ما است. اما می‌توانید با تغییر آن به رنگ‌های خاکستری تیره یا آبی تیره شروع کنید تا کمد لباس خود را تا حدی از رنگ مشکی خالی کنید.

  • از یقه سفید استفاده کنید

اگر ژاکت یا بلوزی مشکی دارید که خیلی به آن علاقه داشته و نمی‌توانید از آن دست بکشید، پس یک یقه سفید روشن و دوست‌داشتنی به آن اضافه کنید تا رنگ پوست شما را تکمیل کند. استفاده از یک یقه بزرگ و روشن، روشنایی را به استایل شما اضافه کرده و رنگ تیره اضافی را خنثی می‌کند. یکی دیگر از ایده‌های عالی برای تقویت اقلام تیره در کمد لباس، خرید یقه‌های سفید یا کرمی و دوختن آن‌ها به دور گردن تاپ و لباس است. این کار موجب انعکاس نور بر روی صورت شما شده و شما را جوان‌تر و مد روز تر نشان می‌دهد.

  • استفاده از رنگ‌های روشن

با بالا رفتن سن، رنگ صورت ما محو می‌شود؛ بنابراین افزودن رنگ‌های روشن‌تر به استایل، زمان را به عقب برمی‌گرداند. بهترین رنگ‌ها برای جوان‌تر شدن، رنگ‌های روشن‌تر یا شاد هستند زیرا نور را به صورت شما منعکس می‌کنند، چین‌وچروک‌ها را کاهش داده و درخشندگی گرمی به پوست شما می‌بخشند.

  • رنگ‌های قرمز، صورتی و بنفش

رنگ‌های قرمز و بنفش انتخاب خوبی برای زنان بالای ۴۰ سال هستند. بنابراین لباس‌هایی بین رنگ‌های فوشیا و تمشکی بخرید تا جلوه جوانی به دست آورید. اگر ترجیح می‌دهید کت، بلوز یا لباس قرمز روشن، صورتی یا بنفش نپوشید، پس یک روسری، گردنبند یا دستبند در یکی از این رنگ‌ها به استایل خود اضافه کنید. برای داشتن ظاهری تازه و جوان به بلوزهای غیرمعمول همراه با طرح‌های خال‌خالی و به خصوص راه‌راه‌های افقی با زمینه سفید روی آورید.

کدام رنگ ها در استایل شما را جوان تر نشان میدهند

اگر رنگ عاج، کرم یا بژ کم‌رنگ به استایل خود اضافه کنید، جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر خواهید رسید.

  • فیروزه‌ای، لیمویی، سبز و مرجانی

فیروزه‌ای و تمام رنگ‌های زیرمجموعه آن یکی دیگر از رنگ‌های جوان‌پسند است. این رنگ به اکثر پوست‌ها می‌آید زیرا به طور طبیعی در سواحل یافت می‌شود. فیروزه‌ای تصاویری از فضاهای پر جنب و جوش و طبیعی در فضای باز را تداعی می‌کند و طراوت زیادی به لباس‌های شما می‌بخشد. برا خرید پارچه مناسب با استایل خود کافیست به فروشگاه شیک باشیم مراجعه کنید. رنگ‌های روشن دیگری مانند قرمز مرجانی عمیق، لیمویی و نعنایی در لباس‌های ساده، ظاهر شما را فوق‌العاده زنده می‌کنند. برای نشان دادن جوان بودنتان شلوار جین بپوشید و آن را با یک تاپ روشن ترکیب کنید تا جنبه سرگرم‌کننده شما را برجسته کند.

  • انتخاب سایه مناسب یک رنگ

به چرخه رنگ‌ها نگاه کنید و آن‌هایی را انتخاب کنید که با رنگ پوست و موهای شما مطابقت داشته باشد. زنان در پوست خود دارای ته رنگ‌های گرم، سرد و خنثی هستند. شما می‌توانید با بررسی رنگ موها و چشم‌های خود یا با بررسی رنگ سرخرگ‌های مچ دست به این موضوع پی ببرید. بنابراین به‌طورکلی، افراد سبزه، بلوند طلایی، مو قرمز و هر کسی که کوچک‌ترین رنگ طلایی یا مسی در موهای سبزه خود داشته باشد، معمولاً دارای ته رنگ پوستی گرم است. خانم‌هایی که چشم‌های قهوه‌ای و عسلی دارند نیز معمولاً گرم هستند.

کدام رنگ ها در استایل شما را جوان تر نشان میدهند

از سوی دیگر، چشم‌های آبی، سبز و مشکی اغلب در پوست خود دارای ته رنگ سرد هستند. آن‌هایی که موهایشان به طور طبیعی بلوند کم‌رنگ، قهوه‌ای یا مشکی است معمولاً ته رنگ سرد دارند. اگر به رگ‌های خونی در مچ دست خود نگاه کنید، به نظر می‌رسد که انواع پوست «گرم» دارای رگ‌های سبز و انواع «سرد» دارای خون آبی هستند. پوست‌های سرد در رنگ‌های پاستلی و آبی روشن عالی به نظر می‌رسند، اما در رنگ‌های گرم و نارنجی نه.

  • الگوهای کلاسیک

برخی از الگوها کلاسیک بوده اما هنوز جوان‌پسند هستند. بنابراین پوشیدن یک تاپ راه‌راه ساده به سبک فرانسوی می‌تواند بریژیت باردو جوان را به تصویر بکشد. به دنبال تاپ‌های باریک راه‌راه افقی با زمینه سفید یا کرم باشید و از راه‌راه‌های پهن خودداری کنید. زیرا این لباس‌ها افراد را به یاد پیراهن‌های راگبی در مردان چاق می‌اندازند. در برابر تمایل به خرید تی‌شرتی با نقش چهره یک زن جوان و زیبا مقاومت کنید، زیرا تنها بر این واقعیت تأکید می‌کند که پیرتر از تی‌شرت خود هستید!

سایر نکات

برای اینکه جوان‌تر به نظر برسید، از اشتباهات رایج برخی از زنان بالغ اجتناب کنید. به‌عنوان‌مثال، اگر مقداری وزن اضافه کرده‌اید و اندام شما مناسب تاپ نیست پس به پوشیدن آن ادامه ندهید. لباس‌های تنگ فقط بر میان‌ سالی شما تأکید می‌کنند و این بسیار مهم است.

کدام رنگ ها در استایل شما را جوان تر نشان میدهند

به جای پوشیدن یک جامپر تنگ و یک روسری بلند برای پنهان کردن واقعیت، به دنبال لباس‌های آستین‌بلند شیک و ساده باشید.

پوشیدن ژاکت‌ های پشمی را کلاً متوقف کنید یا به‌جای لباس‌ های بلند و مورد علاقه افراد مسن‌تر، ژاکت‌های کوتاه و شیک‌تر بخرید. از ترکیب شلوار جین با پیراهن‌های رنگ روشن استفاده کنید و تصویری مثبت و جوان‌تر از خود به نمایش بگذارید.

از پارچه‌هایی با بافت طبیعی با سطح صافی که بدن شما را لاغر می‌کند استفاده کرده و از پارچه‌ هایی مانند توید با برجستگی‌ها یا بافت‌های قابل توجه اجتناب کنید، البته که رنگ این پارچه در استایل شما نیز بسیار تاثیرگذار است. زیرا این کار همیشه ظاهر شما را پیرتر و قدیمی‌تر نشان می‌دهد. به قوانین مد قدیمی، مانند مطابقت تمامی رنگ‌های لباس‌هایتان پایبند نباشید. این فوراً محدوده سنی شما را مشخص می‌کند و قدیمی به نظر می‌رسد. به‌طورکلی، رنگ‌های روشن‌تر و ماجراجویانه‌تر را انتخاب کنید و از رنگ‌های سنتی سیاه، بژ و خاکستری فاصله بگیرید.

نتیجه گیری

برای جوان‌تر شدن به رنگ‌هایی که قبلاً از پوشیدنشان لذت می‌بردید فکر کرده و از امتحان مجدد آن‌ها خودداری کنید. همه ما با این فکر که خانم‌های مسن‌تر باید کمتر مورد توجه قرار گیرند و به نوعی در پس‌زمینه زندگی کوچک شوند، شستشوی مغزی داده شده‌ایم، اما این درست نیست. نشاط درونی خود را با رنگ‌های جوانی که انتخاب می‌کنید نشان داده و خود را به عنوان یک زن با اعتمادبه‌نفس و مثبت به دنیا معرفی کنید که تازه دارد به دوران اوج خود نزدیک می‌شود.

امتیاز دهید
nosrati
ارسال دیدگاه